Świat Kibica
Polacy są narodem kibiców. Króluje piłka nożna i skoki narciarskie. Kibicowanie to sport zespołowy - najchętniej kibicujemy w towarzystwie i przed telewizorem. Co trzeci kibic wybiera marki, które wspierają sportowców.
0%
Polaków ogląda jakiekolwiek zawody sportowe co najmniej raz na kilka miesięcy
0%
badanych wydarzenia sportowe ogląda z partnerem/partnerką
0%
Polaków w ogóle nie rozmawia o sporcie i kibicowaniu
W raporcie „Świat Kibica”, przygotowanym wspólnie z Grupą S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa), eksplorujemy następujące zagadnienia:
- Kibice: najpopularniejsze dyscypliny, zaangażowanie, postawy wobec sportu i kibicowania
- Segmentacja: typy kibiców w Polsce
- Marki, produkty: marki i produkty utożsamiane ze sportem
- Menu: produkty i marki FMCG, które towarzyszą nam podczas kibicowania
- Multiscreening: na czym oglądamy transmisje wydarzeń sportowych.