Świat Kibica

Polacy są narodem kibiców. Króluje piłka nożna i skoki narciarskie. Kibicowanie to sport zespołowy - najchętniej kibicujemy w towarzystwie i przed telewizorem. Co trzeci kibic wybiera marki, które wspierają sportowców.

0%

Polaków ogląda jakiekolwiek zawody sportowe co najmniej raz na kilka miesięcy

0%

badanych wydarzenia sportowe ogląda z partnerem/partnerką

0%

Polaków w ogóle nie rozmawia o sporcie i kibicowaniu

W raporcie „Świat Kibica”, przygotowanym wspólnie z Grupą S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa), eksplorujemy następujące zagadnienia:

  • Kibice: najpopularniejsze dyscypliny, zaangażowanie, postawy wobec sportu i kibicowania
  • Segmentacja: typy kibiców w Polsce
  • Marki, produkty: marki i produkty utożsamiane ze sportem
  • Menu: produkty i marki FMCG, które towarzyszą nam podczas kibicowania
  • Multiscreening: na czym oglądamy transmisje wydarzeń sportowych.
Pobierz fragment Zapytaj o raport