Białko-żercy

Żywność funkcjonalna jest szansą na budowanie value dla produktu bądź marki. W panujący obecnie „kult ciała” doskonale wpisują się proteiny.

0%

Polaków twierdzi, że im większa zawartość protein, tym produkt jest lepszy

0%

uważa, że produkty, w których jest dużo protein kojarzą im się z czymś lepszym i droższym

0%

jest zdania, że proteiny z roślin w zupełności mogą zastąpić te pochodzące z mięsa

Liczy się to, jaki procent lub ile gram protein ma dany produkt. Procenty lub gramy zawartych protein to komunikat o jakości. Zawartość białka sprawia, że produkt jest postrzegany także jako droższy, co może być sposobem na premiumizację w portfolio.

W raporcie białko-żercy znajdziesz pogłębione odpowiedzi na następujące pytania badawcze:

  • jakie potrzeby zaspokajają produkty bogate w białko/proteiny?

  • jakie są motywacje oraz działania?

  • kto i dlaczego się po takie produkty sięga?

  • jakie są bariery dla rozwoju produktów proteinowych?

  • kto i dlaczego się ich obawia?

  • jakie kategorie produktów mogą i powinny korzystać z proteinowego trendu?

  • czy proteiny mogą być szansą rynkową?

Pobierz fragment Zapytaj o raport