Białko-żercy
Żywność funkcjonalna jest szansą na budowanie value dla produktu bądź marki. W panujący obecnie „kult ciała” doskonale wpisują się proteiny.
0%
Polaków twierdzi, że im większa zawartość protein, tym produkt jest lepszy
0%
uważa, że produkty, w których jest dużo protein kojarzą im się z czymś lepszym i droższym
0%
jest zdania, że proteiny z roślin w zupełności mogą zastąpić te pochodzące z mięsa
Liczy się to, jaki procent lub ile gram protein ma dany produkt. Procenty lub gramy zawartych protein to komunikat o jakości. Zawartość białka sprawia, że produkt jest postrzegany także jako droższy, co może być sposobem na premiumizację w portfolio.
W raporcie białko-żercy znajdziesz pogłębione odpowiedzi na następujące pytania badawcze:
-
jakie potrzeby zaspokajają produkty bogate w białko/proteiny?
-
jakie są motywacje oraz działania?
-
kto i dlaczego się po takie produkty sięga?
-
jakie są bariery dla rozwoju produktów proteinowych?
-
kto i dlaczego się ich obawia?
-
jakie kategorie produktów mogą i powinny korzystać z proteinowego trendu?
-
czy proteiny mogą być szansą rynkową?