Poznaj Starszaków
Raport „Starszaki” to obraz pokolenia 50+ i najbardziej użyteczne kompendium wiedzy o jednej z najliczniejszych (ok. 39% populacji) i najbardziej niedocenianych grup konsumenckich w Polsce. To kompletny, przekrojowy materiał, który daje marketerom praktyczny obraz szans w komunikowaniu się z pokoleniem „starszaków”.

Raport zawiera:
- Ich wartości – jak myślą o sobie i co cenią
- Podejście do wieku i starzenia się
- Postawy i zachowania w temacie zdrowia
- Relacje z bliskimi i satysfakcję z życia rodzinnego
- Stosunek do pracy i emerytury
- Sposoby spędzania wolnego czasu
- Podejście do pieniędzy, oszczędzania i inwestowania
- Postawy wobec kupowania i wydawania pieniędzy
- Korzystanie z mediów i digitalu
Przewagi „Starszaków”:
1. Przekładamy wiedzę na działanie.
Wspólnie z doświadczonym strategiem pomagamy przekuć wyniki raportu w konkretne rekomendacje i rozwiązania komunikacyjne. Dzięki temu Twoja marka/firma będzie mogła skuteczniej rozmawiać z rosnącym targetem 50+.
2. Otrzymujesz dostęp do Portalu Danych.
Razem z raportem zyskujesz dostęp do Portalu Danych, który umożliwia wykonanie dowolnych analiz i pogłębienie wyników o interesujące Cię podgrupy, a także specyfikę marki/kategorii produktowej czy celów biznesowych.
3. Patrzymy szerzej & głębiej
W badaniu uwzględniliśmy także grupę 40–49 lat, która stanowi badawczy punkt odniesienia. Dzięki temu widzimy, które komunikaty kierowane do młodszych trafiają również do Starszaków – i na odwrót. To perspektywa, która pozwala projektować komunikację jeszcze precyzyjniej.