Poznaj Starszaków

Raport „Starszaki” to obraz pokolenia 50+ i najbardziej użyteczne kompendium wiedzy o jednej z najliczniejszych (ok. 39% populacji) i najbardziej niedocenianych grup konsumenckich w Polsce. To kompletny, przekrojowy materiał, który daje marketerom praktyczny obraz szans w komunikowaniu się z pokoleniem „starszaków”.

Raport zawiera:

  • Ich wartości – jak myślą o sobie i co cenią
  • Podejście do wieku i starzenia się
  • Postawy i zachowania w temacie zdrowia
  • Relacje z bliskimi i satysfakcję z życia rodzinnego
  • Stosunek do pracy i emerytury
  • Sposoby spędzania wolnego czasu
  • Podejście do pieniędzy, oszczędzania i inwestowania
  • Postawy wobec kupowania i wydawania pieniędzy
  • Korzystanie z mediów i digitalu

Przewagi „Starszaków”:

1. Przekładamy wiedzę na działanie.
Wspólnie z doświadczonym strategiem pomagamy przekuć wyniki raportu w konkretne rekomendacje i rozwiązania komunikacyjne. Dzięki temu Twoja marka/firma będzie mogła skuteczniej rozmawiać z rosnącym targetem 50+.

2. Otrzymujesz dostęp do Portalu Danych.
Razem z raportem zyskujesz dostęp do Portalu Danych, który umożliwia wykonanie dowolnych analiz i pogłębienie wyników o interesujące Cię podgrupy, a także specyfikę marki/kategorii produktowej czy celów biznesowych.

3. Patrzymy szerzej & głębiej
W badaniu uwzględniliśmy także grupę 40–49 lat, która stanowi badawczy punkt odniesienia. Dzięki temu widzimy, które komunikaty kierowane do młodszych trafiają również do Starszaków – i na odwrót. To perspektywa, która pozwala projektować komunikację jeszcze precyzyjniej.

Zapytaj o raport