Family Power

Family Power to badanie poświęcone polskim rodzinom, którego podstawowym celem jest poznanie i zrozumienie procesów, które się w niej dzieją i opisanie ich w sposób, który może być użyteczny w marketingu.

0

segmentów rodzin w Polsce

0

tematów dotyczących dzieci

0

moduły tematyczne

Dogłębne poznanie postaw pozwala na wyciągnięcie wniosków i tworzenie insightów, które odwołują się do prawdziwych potrzeb i napięć. Analiza postaw matek i ojców pozwala na zrozumienie różnic i podobieństw poszczególnych rodzin i wypracowanie rozwiązań marketingowych, nie tylko dopasowanych do rodziny jako całości, ale też indywidualnie do każdego z jej członków.

W raporcie eksplorujemy następujące zagadnienia:

  • Potrzeby i napięcia rodziców – co ich napędza i co ich stopuje, jak radzą sobie i jak można im pomóc, żeby radzili sobie jeszcze lepiej.

  • Podejście do problemów dnia codziennego i sposoby ich rozwiązywania – jak możemy wspomóc, aby codzienność sprawiała każdemu z członków rodziny jak najwięcej satysfakcji.

  • Schematy związane z podejmowaniem decyzji w rodzinie – kto i co i dlaczego – czyli zrozumienie co się dzieje i z jaką dynamiką, jeżeli chodzi o rozwiązywanie codziennych dylematów.

  • Potrzeby konsumenckie – czyli czego potrzebuje rodzina i jej członkowie, jak możemy im to dostarczyć.

  • Zachowania konsumenckie, punkty styku, touchpointy – żeby wiedzieć jak, jakim kanałem i z czym do nich dotrzeć.

Prócz podstawowej wersji raportu dostępne są następujące moduły opracowania: ciąża i wczesne macierzyństwo, digital & heroes, money & brands love.

Pobierz fragment Zapytaj o raport