Adults Power 2

Adults Power to autorski projekt badawczy IQS diagnozujący wspólne i niezależne postawy dorosłych Polaków. Badaniem objęte zostały osoby w wieku 35 – 55 lat. To grupa o najwyższych dochodach, najwyższej sile nabywczej i decyzyjności.

Raport Adults Power 2 to 230 slajdowa opowieść o ludziach, którzy postrzegani są przez marketerów głównie przez pryzmat użytkownictwa kategorii, bądź marki. To obszerny opis pokolenia Polaków w wieku 35-55 lat, zawierający m.in.

  • Świat wartości i zasad
  • Podejście do codziennych problemów i sposoby radzenia sobie z nimi
  • Schematy związane z podejmowaniem decyzji życiowych
  • Zachowania konsumenckie
  • Punkty styku, touchpointy
  • Podejście do podziału obowiązków, ekologii, nowych technologii, zdrowia, pieniędzy

W raporcie wyróżnionych zostało 6 segmentów Polaków, których postawy wobec życia i sposoby rozwiązywania problemów są różne. Poznacie Autonomicznych, Zaradnych, Dryfujących, Relacyjnych, Konserwatywnych i Progresów. Prócz raportu głównego dostępne są także dwa dodatkowe moduły - #digital oraz #money&finance.

Zapraszamy do kontaktu.

Pobierz fragment Zapytaj o raport