Adults Power 2
Adults Power to autorski projekt badawczy IQS diagnozujący wspólne i niezależne postawy dorosłych Polaków. Badaniem objęte zostały osoby w wieku 35 – 55 lat. To grupa o najwyższych dochodach, najwyższej sile nabywczej i decyzyjności.
Raport Adults Power 2 to 230 slajdowa opowieść o ludziach, którzy postrzegani są przez marketerów głównie przez pryzmat użytkownictwa kategorii, bądź marki. To obszerny opis pokolenia Polaków w wieku 35-55 lat, zawierający m.in.
- Świat wartości i zasad
- Podejście do codziennych problemów i sposoby radzenia sobie z nimi
- Schematy związane z podejmowaniem decyzji życiowych
- Zachowania konsumenckie
- Punkty styku, touchpointy
- Podejście do podziału obowiązków, ekologii, nowych technologii, zdrowia, pieniędzy
W raporcie wyróżnionych zostało 6 segmentów Polaków, których postawy wobec życia i sposoby rozwiązywania problemów są różne. Poznacie Autonomicznych, Zaradnych, Dryfujących, Relacyjnych, Konserwatywnych i Progresów. Prócz raportu głównego dostępne są także dwa dodatkowe moduły - #digital oraz #money&finance.
Zapraszamy do kontaktu.