Game Story 2
Pandemia ma swoje konsekwencje...105 minut dziennie więcej w ciągu tygodnia, 116 minut dłużej w piątki i 160 minut dłużej w weekendy. Na relaks? Czas dla siebie? Może na naukę? Nie, o tyle więcej czasu podczas pandemii mieli gracze na granie w gry. Czy Twoja marka może w tym czasie zniknąć z ekranu?
Game Story to autorskie badanie IQS, po raz pierwszy zrealizowane w 2019 roku. Druga edycja badania poświęcona jest zmianom, jakie dokonały się na przestrzeni ostatnich 2 lat w gamingu w Polsce i potwierdza, że branża gamingowa została jednym z największych beneficjentów pandemii. Druga edycja jest przewodnikiem dla marek chcących dowiedzieć się, jak odnieść sukces marketingowy poprzez włączanie dedykowanych działań skierowanych do graczy. Raport zawiera trzy moduły: moduł główny (main), marki (brands) i influenserzy (influencers).