W drodze do jutra
Jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana. Celem naszego najnowszego raportu było uchwycenie dokonującej się na naszych oczach zmiany, obejmującej swym zakresem zachowania i wybory, identyfikację napięć jakie ona generuje, a także obserwację schematów postępowania, przekonań i hierarchii wartości.
W raporcie znajdziecie takie zagadnienia jak:
- Lęki, napięcia, które towarzyszą Polakom od momentu pojawienia się pandemii
- Postawy zdefiniowane przy użyciu 40 statementów psychograficznych
- Wielkość i restrukturyzacja portfeli
- Dystrybucja czasu przed i w trakcie kryzysu
- Kanały zakupowe przed i w trakcie kryzysu
- Rewizja planów konsumenckich na 2020
- „Kryzysowa” segmentacja postaw, schematy, strategie postępowania w czasach kryzysu
Twarde dane, reprezentatywna próba Polaków oraz pierwsza na rynku polskim segmentacja Polaków w dobie zmian.
Raport „W drodze do jutra” to 200 slajdów.