Game Story
Stoimy u progu rewolucji kulturowej – gaming oraz esport stają się rozrywką stawianą na równi z muzyką, filmem czy klasycznym oglądaniem sportu.
0mln.
graczy w Polsce w wieku 9-55 lat
0%
graczy to kobiety wśród grających przynajmniej raz w tygodniu
0%
graczy gra w gry mobilne
Raport Game Story stanowi ważny krok milowy dla polskiej branży i pozwala lepiej zrozumieć tę niezwykle ważną grupę nowoczesnych konsumentów.
W opracowaniu znajdziesz obszerne odpowiedzi na pytania:
-
Kto gra/ ogląda (wiek/ płeć, inne cechy)
-
W co (różne rodzaje gier)
-
Na czym (PC, konsola, mobile)
-
Dlaczego (istotne motywacje/ korzyści)
-
… oraz jak gracze widzą różne marki.
Gaming oraz esport mogą być szansą, dla marek z różnych kategorii, na poszerzenie czy odmłodzenie grupy docelowej, odświeżenie wizerunku, zwiększenie penetracji oraz zaangażowania w markę.