Białkożercy
Ostatnie lata to wysyp produktów proteinowych/ wysokobiałkowych, ale też eksponowania zawartości białka w „zwyczajnych” produktach. Kilka lat temu dodatkowe proteiny kojarzyły się głównie z odżywkami dla sportowców i kulturystów. Dziś białko stało się synonimem zdrowego stylu życia i elementem codziennej diety masowego odbiorcy, a w reklamach produktów wysokobiałkowych pojawiają się zabiegani trzydziestolatkowie, młode mamy czy seniorzy, a przekaz obiecuje nie tyle dbałość o masę mięśniową, co “sytość na dłużej” czy “więcej energii”. Zatem czy produkty wysokobiałkowe to szansa rynkowa, czy tylko przejściowy hajp?

Temat eksplorujemy w naszym najnowszym raporcie syndykatowym „Białkożercy” w którym znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
- Kim są „Białkożercy” i dlaczego warto ich poznać?
- Jakie grupy napędzają wzrost tej kategorii?
- Jakie produkty proteinowe konsumenci wybierają najchętniej – naturalne źródła czy produkty wzbogacane?
- Czy białko nadal jest atutem, czy może pojawiają się pierwsze oznaki przesytu?
- Jakie są przyszłe kierunki rozwoju – czy marki powinny inwestować w białko, a jeśli tak, to w jakie formaty?
Raport „Białkożercy” to ponad 80 slajdów, na których znajdziesz przekrojowe/ porównawcze spojrzenie na kategorie, targety, drivery oraz bariery. Oferujemy także roczny dostęp do bazy danych z badania. Nasz portal danych daje możliwość własnych analiz na wybranych kategoriach oraz targetach oraz dowolne przecięcia danych.