Świat Młodych 6
Raport dopasowany jest do potrzeb biznesowych i daje pełny obraz tego, jacy są Młodzi ludzie w Polsce. W co wierzą, w co przestają wierzyć i co jest dla nich ważne. Jaki jest ich obecny stosunek do autorytetów, kwestii tożsamościowych czy ekologii.
0%
Młodych martwi się sytuacją w Polsce
0%
Młodych nie chce mieć dziecka w Polsce
0%
Młodych ma problemy emocjonalne
Bycie na bieżąco w Świecie Młodych jest dużo ważniejsze, niż w jakiejkolwiek innej grupie wiekowej.
Dzięki wieloletniej znajomości Młodych i ich zachowań rynkowych, przygotowaliśmy kolejną już – szóstą edycję raportu, pozwalającą zrozumieć młodych konsumentów: ich potrzeby, pragnienia, napięcia, a przede wszystkim nadążyć za zmianą, jaka dokonała się na przestrzeni ostatnich trzech lat, dzielących nas od poprzedniego opracowania (2019 r.)
Dzięki czytelnej i wyrazistej segmentacji plemiennej, opartej o rzetelne badanie ilościowe, poznasz kryteria różnicujące cztery segmenty dzisiejszych Młodych.
W IQS przyglądamy się Młodym konsumentom już od 17 lat. To dlatego Świat Młodych postrzegany jest przez Klientów jako najbardziej kompleksowy, insightogenny i marketingowo użyteczny projekt badawczy, dotyczący tej grupy społecznej, na rynku polskim.
Bogactwo świeżych insightów z wielomiesięcznych badań netno i etnograficznych dostarczy wielu inspiracji i wskazówek jak nadążać za Młodymi, aby być przez nich zrozumianym i akceptowanym.
Raport przygotowany został w wersji modułowej: CORE, #Digital oraz #Money/Młody Shopper.
Posiadamy także doświadczenie w warsztatowaniu kluczowych zagadnień pod kątem potrzeb Klientów mediowych, finansowych, technologicznych, FMCG oraz instytucji społecznych.
Zobacz ofertę. Poznaj Młodych i nadąż za zmianą, jaka dokonała się w otoczeniu zewnętrznym, ale także – co istotniejsze – w nich samych.