Hajp Hunting 3

HAJP to coś autentycznie angażującego emocje, budzącego powszechne pożądanie. Fenomen, obok którego konsument nie przejdzie obojętnie.

Angażuje i powoduje chęć uczestniczenia chociaż przez chwilę, więc będzie magnesem dla Twojej marki. To coś, co wyprzedza trendy, o czym jest głośno i warto się tym podzielić.

Podstawowym założeniem kolejnej edycji projektu Hajp Hunting było znalezienie jak najlepszych inspiracji, które pomogą w twórczym myśleniu i przygotowywaniu innowacji wyprzedzających konkurencję. Tegoroczna edycja zawiera najbardziej atrakcyjne rozwiązania, które mogą być inspiracją dla całkowicie nowych działań marketingowych.

Każdy Hajp opisany jest poprzez

  • Moc hajpu, na którą składają się wartości:
    • Seduction – hajp musi rodzić pożądanie, by się przełożyć na trial i usage
    • Appealing – hajp musi być atrakcyjny dla konsumentów
    • Fresh – na moc hajpu wpływa to, na ile jest świeży i unikalny na rynku
  • Ocena Potrzeb, na które hajp odpowiada
  • Opis mechanizmu działania hajpu
  • Cytat pokazujący sposób mówienia o nim przez osoby z targetu

Poszukujesz inspiracji dla działań skierowanych do konkretnego targetu? Wszystkie nasze analizy dostępne są w ramach reprezentatywnej próby Polaków w wieku od 16 do 65 roku życia w ramach takich podgrup jak: Młodzi (16-36 l. bez dzieci), Rodzice dzieci w wieku od 3 do 6 l., Dorośli 35+, Kobiety oraz Mężczyźni.

Pobierz fragment Zapytaj o raport