BIO - szansą rynkową
Rynek produktów BIO stale rośnie. Na przeszkodzie stoi brak zrozumienia czym jest bio oraz brak pewności, że produkt oznaczony jako bio, jest nim w rzeczywistości.
0%
konsumentów produkty bio kupuje sporadycznie
0%
badanych chciałoby kupować częściej i więcej artykułów bio
0%
przyznaje, że nie ma pewności, że coś jest naprawdę bio
W raporcie zidentyfikowaliśmy cztery duże napięcia, które obecnie są bardzo nośne
i przebijają się przez wiele różnych kategorii. Znajdziesz tam obszerne informacje na następujące zagadnienia:
- Motywacje i drivery: co jest atrakcyjnego w BIO, czym BIO przyciąga do siebie konsumentów;
- Bariery: elektorat negatywny, przekonania, sposób argumentacji
- Marki, produkty: przykłady, inspiracje z rynku, liderzy rynkowi, mnóstwo insightów, mikro-trendy, mali wytwórcy.
- Sieci handlowe: która sieć jest najbardziej wiarygodna w BIO? Co wymaga poprawy?