BIO - szansą rynkową

Rynek produktów BIO stale rośnie. Na przeszkodzie stoi brak zrozumienia czym jest bio oraz brak pewności, że produkt oznaczony jako bio, jest nim w rzeczywistości.

0%

konsumentów produkty bio kupuje sporadycznie

0%

badanych chciałoby kupować częściej i więcej artykułów bio

0%

przyznaje, że nie ma pewności, że coś jest naprawdę bio

W raporcie zidentyfikowaliśmy cztery duże napięcia, które obecnie są bardzo nośne
i przebijają się przez wiele różnych kategorii. Znajdziesz tam obszerne informacje na następujące zagadnienia:

  • Motywacje i drivery: co jest atrakcyjnego w BIO, czym BIO przyciąga do siebie konsumentów;
  • Bariery: elektorat negatywny, przekonania, sposób argumentacji 
  • Marki, produkty: przykłady, inspiracje z rynku, liderzy rynkowi, mnóstwo insightów, mikro-trendy, mali wytwórcy.
  • Sieci handlowe: która sieć jest najbardziej wiarygodna w BIO? Co wymaga poprawy?
Pobierz fragment Zapytaj o raport