Niezrównoważeni
Polacy nie myślą o zrównoważonym rozwoju. Dla większości liczy się zaspokajanie własnych potrzeb oraz problemy z jakimi się borykają. Rośnie jednak świadomość, że zaspokajaniu potrzeb powinien towarzyszyć coraz większy rozsądek oraz odpowiedzialność.
0%
Polaków czuje się obarczona odpowiedzialnością za śmieci i koszty ich segregacji
0%
chce zmusić producentów do całkowitej rezygnacji z plastikowych opakowań
Zaczyna się myślenie o plastiku, ekologii, środowisku, śmieciach, powietrzu/ smogu, wodzie. W najbardziej zaawansowanej postaci przybiera to postać ZERO WASTE, połączonej ze świadomością działalności firm/marek, oferowanych produktów oraz usług.
W raporcie znalazły się odpowiedzi na pytania badawcze, takie jak:
- jakie są lęki/obawy?
- jakie są motywacje?
- kto oraz na co jest wrażliwy?
- jakie są bariery?
- kto jest motorem, a kto hamulcowym?
- czy zero/less waste może być szansą rynkową?
Raport o trendzie zero/less waste zatytułowany „Niezrównoważeni” to ponad 260 slajdów – przykładów, żywego języka oraz inspiracji.