Chorzy hoży

Rola diety znacząco się zmienia. Z jednej strony coraz częściej staje się źródłem problemów, z drugiej, pełni role pro-zdrowotne. Zrozumienie tych zjawisk ma ogromne znaczenie dla wielu biznesów.

Dla marek, które operują w obszarze jedzenia/ picia, zachodząca rewolucja staje się zagrożeniem dla biznesu (cukier, tłuszcz, sól, długi skład, etc.), ale też szansą (dostosowanie produktu do nowych czasów, zmiany opakowania, rewizja konceptu/ strategii/ komunikacji oraz adresowanie barier, rewizja targetów).

W naszym najnowszym raporcie zatytułowanym Chorzy Hoży, eksplorujemy następujące obszary badawcze:

  • Dlaczego zdrowo lub niezdrowo się odżywiamy (analiza motywacji)
  • Jakie produkty/jakie składniki postrzegane są jako zdrowe/niezdrowe
  • Jakie są efekty niezdrowego jedzenia
  • Cukier, mięso, tłuszcz i sól - jaka jest ich percepcja w kontekście zdrowia
  • Jakie są strategie/narracje wokół zdrowego jedzenia/odżywiania
  • Co produkt/marka muszą mieć, aby być postrzegane jako "zdrowe"
  • Jaką rolę ma zdrowe odżywianie w czasach "zarazy"

Raport Chorzy Hoży to 400 slajdów, na stronach którego znajdziecie liczne analizy, dane, insighty, inspirujące przykłady i żywy język.



Pobierz fragment Zapytaj o raport