Chorzy hoży
Rola diety znacząco się zmienia. Z jednej strony coraz częściej staje się źródłem problemów, z drugiej, pełni role pro-zdrowotne i odpornościowe, co staje się szczególnie istotne w czasach zmian, jakie niesie ze sobą epidemia koronawirusa. Ich zrozumienie ma ogromne znaczenie dla wielu biznesów.
Dla marek, które operują w obszarze jedzenia/ picia, zachodząca rewolucja staje się zagrożeniem dla biznesu, ale też szansą (dostosowanie produktu do nowych czasów, zmiany opakowania, rewizja konceptu/ strategii/ komunikacji oraz adresowanie barier, rewizja targetów).
W raporcie podstawowym "Chorzy Hoży" znajdziecie liczne analizy, dane, insighty, inspirujące przykłady i żywy język (zawartość 400 slajdów)
- Dlaczego zdrowo lub niezdrowo się odżywiamy (analiza motywacji)
- Jakie produkty/jakie składniki postrzegane są jako zdrowe/niezdrowe
- Jakie są efekty niezdrowego jedzenia
- Cukier, mięso, tłuszcz i sól - jaka jest ich percepcja w kontekście zdrowia
- Jakie są strategie/narracje wokół zdrowego jedzenia/odżywiania
- Co produkt/marka muszą mieć, aby być postrzegane jako "zdrowe"
- Jaką rolę ma zdrowe odżywianie w czasach "zarazy"
Moduł "Jedzenie w czasie zmiany" powstał, by przybliżyć i zrozumieć zmiany, które zachodzą w obszarze jedzenia w dobie epidemii koronawirusa (zawartość 130 slajdów)
Zawartość raportu modułowego stanowią:
- Dekalog zmian (10 kluczowych)
- Kluczowe zmiany wartości i postaw istotnych dla kategorii/ marek food’owych.
- Zmiany w obrębie diety/ odżywiania, zachowań kulinarnych.
- Obawy, napięcia w obszarze jedzenia w czasie COVID-19.
- Zmiany w oczekiwaniach wobec zdrowych produktów (jakie cechy „rosną”/ „spadają”)
- Me-moment, chwile przyjemności w czasach kwarantanny.
- Rosnąca rola odporności, jej budowanie w czasach COVID-19.