Nowy szef jednego z działów badawczych
Skład dyrektorski IQS zasilił Aleksander Marchlewski, zajmując stanowisko Business Unit Directora i obejmując kierowanie jednym z zespołów badawczych.
Aleksander Marchlewski odpowiada za wszystkie procesy biznesowe, client service oraz zarządzanie jednym z większych ilościowo-jakościowych zespołów badawczych funkcjonujących w IQS.
Nowy szef posiada ponad 25- letnie doświadczenie na stanowiskach consumer & market insight w globalnych koncernach, takich jak: Coca Cola, Unilever, Wyborowa S.A., Pernod Ricard EMEA-LATAM. Na swoim ostatnim stanowisku w Pernod Ricard jako Head of Consumer Insight dla regionów Europa, Afryka, Ameryka Południowa, Bliski Wschód był odpowiedzialny
za zarządzanie i koordynację projektów badawczych w ponad 40 krajach i pracę 20 lokalnych CI-ów.
Marchlewski specjalizuje się w budowaniu strategii dla marek w oparciu o consumer i business insights, kompleksowym zarządzaniu projektami badawczymi o zasięgu międzynarodowym, budowaniu rekomendacji i implementacji wyników badań do biznesu. Ma długoletnie doświadczenie w realizacji projektów segmentacyjnych i badań U&A, badań trackingowych
w wykorzystaniem AI, projektów etnograficznych, pozycjonowania marek, badań elastyczności cenowych i badań shopperowych.