Text mining

Klientocentryzm jest istotą strategii oraz działania wielu firm, które nie tylko myślą jak ulepszyć swój produkt, ale przede wszystkim jak ułatwić życie swoich klientów, wsłuchując się na bieżąco w ich głos.

Gdy robimy to na dużą skalę (tzn. gdy analizujemy miliony komentarzy klientów), wówczas widać ukryte prawidłowości. Temu służy rozwijana w IQS technologia text mining’u/ netdive predictive, czyli analityka treści (komentarzy) pochodzących z dowolnych źródeł (social media, opinie Google, źródła własne, badania satysfakcji), mówiących o firmie, usłudze, produkcie lub punkcie sprzedaży. Dzięki analityce treści, jesteśmy w stanie odkryć co jest ważne dla klientów, jak wypada dany sklep/ marka vs konkurenci, jak wypadają poszczególne lokalizacje/ regiony względem siebie. A to wszystko w skali, która dotychczas była niedostępna, w czasie o wiele krótszym niż to miało miejsce wcześniej oraz za kwoty niższe niż praca ludzka.