Niezrównoważeni

Polacy nie myślą o zrównoważonym rozwoju. Dla większości liczy się zaspokajanie własnych potrzeb oraz problemy z jakimi się borykają. Rośnie jednak świadomość, że zaspokajaniu potrzeb powinien towarzyszyć coraz większy rozsądek oraz odpowiedzialność.

0%

Polaków czuje się obarczona odpowiedzialnością za śmieci i koszty ich segregacji

0%

chce zmusić producentów do całkowitej rezygnacji z plastikowych opakowań

Zaczyna się myślenie o plastiku, ekologii, środowisku, śmieciach, powietrzu/ smogu, wodzie. W najbardziej zaawansowanej postaci przybiera to postać ZERO WASTE, połączonej ze świadomością działalności firm/marek, oferowanych produktów oraz usług.

W raporcie znalazły się odpowiedzi na pytania badawcze, takie jak:

  • jakie są lęki/obawy?
  • jakie są motywacje?
  • kto oraz na co jest wrażliwy?
  • jakie są bariery?
  • kto jest motorem, a kto hamulcowym?
  • czy zero/less waste może być szansą rynkową?

Raport o trendzie zero/less waste zatytułowany „Niezrównoważeni” to ponad 260 slajdów – przykładów, żywego języka oraz inspiracji.

Pobierz fragment Zapytaj o raport