Świat Młodych 5

Raport pozwoli Ci nadążyć za tym, jak dziś żyją młodzi ludzie, czego pragną, czego się boją, gdzie są i – co najistotniejsze – podpowie, jak do nich dotrzeć.

0%

Młodych poleca rózne produkty/usługi znajomym

0%

Młodych wynagradza sobie zakupami cięzki dzień w szkole/pracy

0%

Młodych szuka informacji o produktach w Internecie zanim je kupi w sklepie stacjonarnym

Nowością tegorocznej edycji badania są mapy behawioralne. To unikalna baza danych, opisująca szczegółowo zwyczaje i obowiązki każdego z plemion w konkretnych przedziałach godzinowych, zarówno w dzień powszedni, jak również w weekendy.

Dzięki czytelnej i wyrazistej segmentacji plemiennej opartej o rzetelne badanie ilościowe, poznasz kryteria różnicujące Ziomków, Domisiów, Lajfhakerów, Regretów i Hipsterów oraz zdobędziesz wiedzę jakie napięcia adresować.

Bogactwo świeżych insightów z wielomiesięcznych badań netno i etnograficznych dostarczy Ci inspiracji do pracy nad Twoją marką.

Raport przygotowaliśmy w wersji modułowej, dzięki czemu możesz wybrać obszary istotne dla Twojego biznesu. Zgłębiliśmy tajniki mediów (#Digital), finansów (#Money), podejścia do zakupów (#Shopper), a także rozkład zachowań Młodych w czasie i przestrzeni (#Budżetyczasu).

Mamy doświadczenie w warsztatowaniu kluczowych zagadnień pod kątem potrzeb Klientów mediowych, finansowych, technologicznych, FMCG oraz instytucji społecznych. Wypracowaliśmy wspólnie dziesiątki rozwiązań.

W IQS przyglądamy się młodym konsumentom już od 14 lat. Mamy unikalną wiedzę, dzięki której Klienci rekomendują Świat Młodych jako najbardziej kompleksowy i marketingowo użyteczny raport na rynku.

Zobacz ofertę. Poznaj młodych i daj im tego, czego pragną i potrzebują.

Pobierz fragment Zapytaj o raport