IQS z nowym szefem zespołu badawczego

Od 15 marca br. do struktur IQS dołączył Jacek Młynarski, który objął stanowisko Business Unit Directora i pokieruje jednym z trzech działów ilościowo-jakościowych.  

Jacek Młynarski jest badaczem, strategiem i konsultantem z ponad 30-letnim doświadczeniem oraz ekspertem w dziedzinie strategii marki i autorem metodologii i narzędzi badawczych, zarówno jakościowych jak i ilościowych. Kierował działami badawczymi w firmach Pentor, CAL Company Assistance i GfK, zasiadał w Zarządzie PBS, kierował projektami badawczymi w Young & Rubicam. Pracował dla różnych klientów i marek, w szczególności z branży medialnej, motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej, elektronicznej i elektrotechnicznej, FMCG, a także doradzał firmom zajmującym się logistyką, transportem, dystrybucją i sprzedażą. Osobiście przeprowadził ponad 2000 zogniskowanych wywiadów grupowych. Zasiadał w Radzie Marek SuperBrands Polska. Był także wykładowcą Uniwersytetu Warszawskiego, Collegium Civitas, Akademii Leona Koźmińskiego i Szkoły Mistrzów Reklamy.

Obecnie zespół badawczy IQS tworzą trzy kilkunastoosobowe zespoły ilościowo-jakościowe, którymi w randze Business Unit Directorów zarządzają, prócz Młynarskiego, Marta Rybicka i Radosław Soszka. Pion badań nadzoruje Michał Rogowski, Chief Commercial Officer, który dołączył do zarządu spółki w styczniu br.